مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:212023-12-21اقتصادي

چله خدمت| طرح نهضت ملی مسکن راهی مطمئن برای خانه دار شدن جوانان


خبرگزاری فارس گلستان- فاطمه عبدی: مسکن یکی از اولویت های مهم خانواده و دغدغه بسیار مهم برای مردم به ویژه جوانان در بدو تشکیل زندگی و ازدواج آنها و سپس فرزندآوری است.

یکی از پروژه های مهم یا ابرپروژه دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که از همان روزهای نخست روی کار آمدن دولت مورد توجه قرارگرفت.

طرح دوفوریتی با عنوان طرح جهش تولید و تامین مسکن که با اجرای آن طی چهار سال، چهار میلیون واحد مسکونی روستایی و شهری ساخته می شود و بیش از 156 رشته فعالیت اقتصادی در حوزه مربوط به بخش ساختمان به طور مستقیم و غیرمستقیم فعال خواهدشد.

در زمان بیان این طرح، تصور خیلی ها بر این بود که طرح نهضت ملی مسکن بمانند طرح مسکن مهر است اما دولت سیزدهم با بررسی معایب و محاسن طرح مسکن مهر، تلاش دارد تا با استفاده از همه ظرفیت ها بتواند این طرح را به نحوه احسن و با قیمت تمام شده پایین به متقاضیان موثر تحویل دهد.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان گلستان روند بسیار مطلوبی داشته و می توان گفت، گلستان در اجرای این طرح در بسیاری از شاخص ها در رتبه های نخست کشوری قرار دارد.

در آستانه سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی از روند اجرای این طرح سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چله خدمت| طرح نهضت ملی مسکن راهی مطمئن برای خانه دار شدن جوانان

چله خدمت| طرح نهضت ملی مسکن راهی مطمئن برای خانه دار شدن جوانان